lördag 24 november 2012

Vad kan det finnas i en gran?

Esters julgransinvånare, här  fasthäftad för att inte flyga
iväg innan den är helt färdig för att flytta in i julgranen ...
Idag hälsade jag på hos Bokskåpet och pysslade julgransinvånare tillsammans med många barn och deras föräldrar. Precis som vid julbord fick det bli en andra sittning för att alla skulle få plats.

Jätteroligt att vi blev så många, tack för att ni kom! Missade ni mitt besök, så finns tre signerade exemplar  på Bokskåpet med specialbild - dagen till ära.

Mer pyssel finns förstås i mina böcker och i min blogg, där det även finns en blandning av relevanta sidospår, t.ex det här eller det här. Med detta tackar jag för mig för denna bloggveckan, roligt att ni varit så många som läst här och kommenterat!

Önskar er en god & pysslig jul!
Ingela Jonasson

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad mysigt, känner mig inspirerad efter denna vecka!

Ingela Jonasson sa...

Tack Jonna!