lördag 26 februari 2011

Jag äääälskar FÖRE & EFTER-reportage!

Min fascination för gör-om-det-reportage började nog redan med Evas Kalender i tonåren. Med nya knappar blir blusen som ny! Färgen sätter piff på loppisfynden! Rätt klippning framhäver ansiktsformen! Reportagen är illustrerade med hemska bilder före och underbara bilder efter.


Före och efter på farmors vind
Under sportlovet var jag i Dalarna och stylade ett hus inför försäljning. Då gjorde jag mitt eget gör-om-det-projekt.
Med den här utsikten över Dalälven kan man ju förstås tro att huset säljer sig självt, men jag stylade i alla fall, bara för att det är så roligt. I varje rum fanns ungefär dubbelt så mycket möbler som behövdes. Tack snälla Blocket, Frälsningsarmén och Avesta renhållning för hjälpen att bli av med resten!

/Britt Nedestam

Inga kommentarer: