söndag 19 juni 2011

Då har min vecka kommit till slut. Det är första gången jag bloggat, och det har varit en spännande uttrycksform. Ett roligt sätt att få formulera sina tankar och en få tillfälle att fråga andra om det man undrar.

Jag vill tacka, Gull, Pia och Elisabet som gett mina frågor tid och kraft! Och alla som läst och kommenterat, läst och gillat, eller bara läst.

Nu ska jag, sambon och ”svärmor” packa in oss i bilen och fara till Mårbacka. Ett resmål som jag besöker flera gånger varje sommar. Att vandra där i Selmas anda ger mod och kraft. Om jag hade mer dagar hade jag skrivit om hur mycket de starka, föregångskvinnorna som Selma, Fogelstadgänget, Karin Boye och Tove Jansson betyder för mig. Men nu är det slut. Det får sparas för framtida texter.

Ha en fin sommar allihopa!


                                Hejdå för denna gång. Foto: Maria Fagerberg

3 kommentarer:

inger granberg sa...

Tack Malin!
Det har värit väldigt givande att läsa dina inlägg. Du har lagt ner mycket arbetsglädje, det märks i dina inlägg. Jag har nästan längtat hem från mitt psykiatrijobb för att kunna följa bloggen denna vecka.

Jessika sa...

Ja, TACK för fina inlägg!
Och vet du, du får så gärna mera tid! Det är nog fler än jag som vill läsa om de starka föregångskvinnorna:)

BBN sa...

Ja, tack från Bbn-red!